Eerste dagen

12 juli 2016 - Quartu Sant'Elena, Italië

Na ons avontuur in de supermarkt besloten we de volgende keer liever wat verder te rijden als het maar wat rustiger was.

In de middag wilden we graag naar het strand om af te koelen. Het zuiden van Sardinië staat bekend om de grote hoeveelheid aan verschillende strandjes dus we besloten de eerste de beste te pakken. Dat viel wat tegen, het was erg druk en de zee lag vol met zeewier waar je eerst doorheen moest waden om in het blauwe water te komen. Dit was niet ons type strand, morgen weer een andere proberen. De volgende die we aandeden was er een waarbij je eerst een levensgevaarlijke wandeling langs een 80 km weg moest afleggen om er te komen. Iedereen parkeert zijn auto langs de kant en loopt een stukje maar het strand, maar zo wordt de rij met auto's steeds langer en de wandeling ook...

Het derde strand bezochten we op de verjaardag van Giuliano, torre delle stelle. Wat een prachtig strand met erg helder water. Wat een luxe om je verjaardag op een idyllisch strandje te mogen vieren waarbij je zo de zee in kan duiken..

1. Pauline Koot:
    12 juli 2016
    Lijkt mooi allemaal, leuk om jullie avonturen mee te kunnen beleven, en nog gefeliciteerd met Giuliano!
  2. Mama:
    13 juli 2016
    Dat klinkt inderdaad als een mooie strand plek om je 12e verjaardag te vieren! Alessio en jullie zullen er ook vast van genoten hebben!! Veel plezier de rest van de vakantie!