La Spezia en verder deel 2

28 juli 2015 - Arola-Preazzano, Italië

De jongens haddem zich goed uitgeleefd op de loopband want hoe leuk is dat lekker klieren met de instellingen ed, je knuffel erop gooien en kijken hoe hard ie eraf vliegt... Toen Alessio viel en een brandplek op zijn enkel kreeg was het toch wat minder leuk. Ach tja, al doende leert men.......

De volgende ochtend op zoek naar een supermarkt om proviand in te slaan voor de lange reis van 650 km die we vandaag zouden maken. Ontbijten in het kamertje, tas pakken, in de auto zetten, tanken en gaan. Een lange reis met een heel stuk over de snelweg doe we in mei ook al gereden hebben. De landscappen veranderen per provincie en we genieten dan ook van de vergezichten die aan ons voorbij trekken.

Bijna in Napels merken we aan de rijstijl dat we in Zuid Italie komen, wat een gekken af en toe. Het is ook behoorlijk spannend in al die kleine straatjes met onze auto, red ie het of niet..... Maar eenmaal in ons huisje zijn we blij. Want wat een onthaal, we worden bijna de auto uitgetrokken om wat te drinken, ze hebben wat eten voor ons bereid en zijn blij dat we er zijn. We voelen ons erg welkom, en wat blijkt..... er is ook een zwembad waar de jongens uitgebreid in kunnen spartelen. En dat doen ze ook. Na een heerlijke maaltijd, volledig uit eigen tuin, en een stukje verse tonijn springen ze in het zwembad om bij zonsondergang te spelen.

Wat een leuke plek tot nu toe. Pompeii staat voor morgen op de planning maar deze dag sluiten we leuk af.

1. Mama:
    28 juli 2015
    Ook deel twee klinkt leuk, hoe gaat het nu met de enkel van Alessio? Morgen veel plezier in Pompei.
  2. Dop:
    28 juli 2015
    Lange trip op een dag... Nu op naar Pompei.. Mooi!
  3. Peter en Marjolein:
    29 juli 2015
    Wat maken jullie veel mee tijdens de reis! Heerlijk Italiaanse koffie, genieten! Zwemmen is altijd leuk. Goede reis!
  4. Pauline Koot:
    29 juli 2015
    Wat een avontuur, benieuwd naar Pompei!
  5. Tante Audry en ome Arjen:
    30 juli 2015
    Leuk om jullie avonturen te lezen! Veel plezier in Pompeii straks!
  6. Domenico:
    30 juli 2015
    Hoi alle maal ik heb jullie verhalen gelezen. hele erg leuk. hoe gaat met Alessio hoop dat niks erg is? Warneer aankonen op sicilie laat het me weet ? Veel plezie en voor zicht A.U.B. Kusjes papa